Katalog online

KATALOG GIER PLANSZOWYCH BIBLIOTEKI W KORYTNICY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               

Znaleziono 6 pozycji o tematyce: Gra planszowa
                           

101 Gier Gra edukacyjna Zestaw gier klasycznych


POZ/ODP:

ADRES
WYDAWNICZY:

Warszawa : Wydawnictwo Spir Master, 2021

HASŁA:

  1. As-dwójka
  2. Chińczyk
  3. Chińskie warcaby
  4. Cztery dwadzieścia jeden
  5. Francuskie warcaby
  6. Gomoku
  7. Gra planszowa
  8. Gra w kości 21
  9. Gra w kości Baseball
  10. Gra w kości Golf
  11. Gra w kości Hazard
  12. Gra w kości Ponocny Sąsiad
  13. Gra w kości Poszukiwanie owiec
  14. Gra w kości Utknoł w błocie
  15. Grają króle
  16. Hiszpańskie warcaby
  17. Holenderski tryktrak
  18. Inteligencja
  19. Kółka i krzyżyki
  20. Lis w kurniku
  21. Mam cię
  22. Marynarz
  23. Meksyk
  24. Młynek dwunastkowy
  25. Młynek
  26. Niemieckie warcaby
  27. Odwrotne warcaby
  28. Pachisi
  29. Pchełki
  30. Pięć rzutów
  31. Pięć tysięcy
  32. Pięćdziesiąt
  33. Piramida
  34. Płatki kwiatów
  35. Podróż skoczka
  36. Polskie warcaby
  37. Pościg
  38. Przejście
  39. Przesuń zapałkę
  40. Rotacja
  41. Samotnik
  42. Siódemka? Odpadasz!
  43. Siódemki
  44. Szachy dziagonalne
  45. Szachy
  46. Tryktrak
  47. Tureckie warcaby
  48. Warcaby diagonalne
  49. Warcaby
  50. Węże i drabiny
  51. Wilki i owce
  52. Wyjazd do Bostonu
  53. Wyścig
  54. Zegar
  55. Gra planszowa

FORMA
GATUNEK:

Gra edukacyjna.

OPIS
FIZYCZNY:

Pudełko 5 dwustronnych plansz do gry; 60 kolorowych pionków; 40 bierek; 32 figurki szachowe; 32 okrągło pionki; 6 kostek; Instrukcja.

SYGNATURA:

794

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

810200000010

1

ODBIORCY:

Wiek 6+.

UWAGI:

Symbol 0778988436578 Opis w/g pudełka.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
                           

Cukierku. Ty Łobuzie! Gra edukacyjna Dwie gry planszowe o przygodach sprytnego kota "Cukierku, Ty łobuzie", "Złapię cie , Cukierku"

POZ/ODP:

ADRES
WYDAWNICZY:

Katowice : Wydawnictwo SZACHMAT , 2021 .

HASŁA:

  1. Gra planszowa familijna
  2. Gra planszowa na podstawie ksiązki W. Cichonia "Cukierku. Ty Łobuzie!"
  3. Gra planszowa

FORMA
GATUNEK:

Gra edukacyjna.

OPIS
FIZYCZNY:

Pudełko: 1 dwustronna plansza do gry; 1 plansza pomocnicz "sweterek"; 41 żetonów; 2 kostki postaci; 1 kostka ruchoma; 4 pionki Rodiny, 1 pionek kota. Instrukcja.

SYGNATURA:

794

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

810200000034

3

ODBIORCY:

Od 3 lat.

UWAGI:

Symbol 590773710615 Opis w/g pudełka.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
                           

Ekspedycja . Gra edukacyjna

AUTOR:

Rubbo, Anthony. [>>]

POZ/ODP:

Projekt: Anthony Rubbo; grafika: Markus Erdt.

ADRES
WYDAWNICZY:

Gdańsk : Wydawnictwo Rebel , 2016 .

HASŁA:

  1. Gra ekonomiczna
  2. Gra przygodowa
  3. Gra strategiczna
  4. Gra planszowa

FORMA
GATUNEK:

Gra edukacyjna.

OPIS
FIZYCZNY:

Pudełko: 1 plansza obozu; 3 plansze wyprawy; 3 żetony wyprawy; 3 płytki wykopalisk; 30 kart wyposażenia; 12 znaczników wirtualnych kości; 30 zegarów; 4 kości; 16 żetonów map skarbu; 27 żetonów artefaktów; 12 odkrywców ( z podstawkami); 12 żetonów zagadkowych artefaktów; 8 znaczków graczy; 12 odkrywców; 4 karty wyposażenia poczatkowego; Instrukcja.

SYGNATURA:

794

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

810200000065

6

ODBIORCY:

Od 8 lat.

UWAGI:

Symbol 5902650610422 Opis w/g pudełka.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
                           

Ostatnia litera. Gra edukacyjna Pojedynek na sława

POZ/ODP:

ADRES
WYDAWNICZY:

Chwaszczyno : Wydawnictwo Alexander , 2019 .

HASŁA:

  1. Gra edukacyjna
  2. Gra planszowa

FORMA
GATUNEK:

Gra edukacyjna.

OPIS
FIZYCZNY:

Pudełko: 1 duża plansza; 8 pionków; 32 liter alfabetu; 1 woreczek na litery: 16 kart Joker; 80 żetonów; 1 klepsydra; 39 kart kategori; Instrukcja.

SYGNATURA:

794

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

810200000072

7

ODBIORCY:

Od 8 lat.

UWAGI:

Symbol 5906018022711 Opis w/g pudełka.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
                           

Wielki Wyścig. Gra edukacyjna Świnka Peppa
"Big Race. Board Game"

POZ/ODP:

ADRES
WYDAWNICZY:

Gdynia : Wydawnictwo Trefl , 2022 .

HASŁA:

  1. Gra edukacyjna
  2. Gra planszowa

FORMA
GATUNEK:

Gra edukacyjna.

OPIS
FIZYCZNY:

Pudełko: 2 plansze; 16 kafelków; 3 drewniane pionki; drewniana kostka; Instrukcja.

SYGNATURA:

794

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

810200000126

12

ODBIORCY:

Od 3 lat.

UWAGI:

Symbol 5900511022629 Opis w/g pudełka.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
                           

Za górami, za lasami. Gra edukacyjna

AUTOR:

Kikutiene, Laima [>>]

POZ/ODP:

autor: Laima Kikutiene; il. Gediminas Akelaitis.

ADRES
WYDAWNICZY:

Chwaszczyno : Wydawnictwo Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis , 2022 .

HASŁA:

  1. Kot Marzyciel
  2. Bajkowe historie
  3. Gra edukacyjna
  4. Gra planszowa

FORMA
GATUNEK:

Gra edukacyjna.

OPIS
FIZYCZNY:

Pudełko: 80 kart z obrazkami; Drewniana figurka Kota Marzyciela; Specjakna kostka; Plansza do gry; Instrukcja.

SYGNATURA:

794

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

810200000133

13

ODBIORCY:

Od 7 lat.

UWAGI:

Symbol 5906018025170 Opis w/g pudełka.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    


  WYDRUK KATALOGÓW